Menü

Hakkımızda

x

Gönen Gürler İnşaat Ahşap Ürünleri Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi . 

2004 yılında kurulmuş olan ARTPAN, merkezi Kayseri’de bulunan 8000 m²’si kapalı olmak üzere 15000 m² alanda ahşap ürünleri ithalatı, ihracatı ve üretimi konularında faaliyet göstermekte olup Türkiye genelindeki iç kapı, çelik kapı ve mobilya dekorasyon sektörlerine sunduğu ARTPAN doğal ahşap kaplamalı kapı yüzeyleri, telalı rulo kaplama ve yaprak kaplama gibi birçok hammadde ithalatı ve doğal ahşap kaplamalı kasa ve pervaz sistemleri, doğal ahşap kaplamalı cam çıtaları, ahşap kaplamalı süpürgelikler ve ahşap kaplama kenar bantları gibi birçok yarı mamül üretimi yapmaktadır.

Türkiye genelinde 1500’ün üzerinde üretici bayi ve müşterisi ile 500 ün üzerinde seçkin showroomda ürünleri tüketicilerin, mimar, müteahhit ve proje sahiplerine ulaşmakta olan ARTPAN ürünleri direk ve dolaylı olarak 20 nin üzerinde ülkeye ulaşmaktadır. Yeniliklerin adresi olma misyonuyla ve sürdürülebilir büyüme vizyonuyla sürekli olarak fabrika, yüksek teknolojili makine, AR-GE ve insan kaynaklarına yatırım yapmakta olan ARTPAN ürün ve servis kalitesiyle kendi ürün grubunda ve segmentinde lider marka bilinirliği ile prestijli projelerde özellikle tercih edilmektedir.

ARTPAN, yurt içi ve yurt dışı fuarları yakından takip etmekte ve düzenli olarak yeni ürün tanıtımları ile ürün kalitesini ve çizgisini yükseltmek suretiyle takip edilen marka konumundadır. ARTPAN yenilikleri devam edecek.

Misyon
Üretim yaptığımız ahşap sektöründe yurt içi ve dışı müşterilerimizin beklentileri ve değişen talepleri doğrultusunda, dünya standartlarında çevre dostu yüksek kaliteli ürün ve hizmetlerle üretici bayilerimize ve müşterilerimize estetik,pratik ve ekonomik çözümler sunarak üretim kalitelerini ve kapasitelerini sürekli yükseltmek suretiyle katma değer oluşturup ülke ve paydaşlarına değer yaratmak.

Vizyon
Bulunduğumuz ürün segmentindeki liderliğimizi devam ettirerek sürdürülebilir büyüme doğrultusunda yeni yatırımlar yapmak, innovasyona ve AR-GE ‘ye verdiğimiz önemle farklılıklar ortaya koyarak kalıcı üstünlükler sağlayıp, sektörün en beğenilen markası olma yolunda emin adımlarla ilerlemek.

  • Collection '16 - 2
    Collection '16
    2014
    2013/2